יום חמישי, 11 בספטמבר 2008

טוב, הבלוג עדין בהרצה... אבל יש לי המון רעיונות חדשים ונראה לי בסה"כ כמו כיון טוב להתנסות בו בזמן הקרוב.
אנחנו עוד לא באנגליה, אבל כנראה בשבוע הבא או טיפה אחריו. הלימודים מתחילים ב23.9....

יש לי קצת חרטות על הרשומה הקודמת שפרסמתי, על הטון הביקורתי וכולי... נראה לי מספיק עם רשימות כאלה ויותר כתיבה קרובה למי שאני באמת.

ועדיין באותו הקשר, שני פרויקטים מעניינים שנראה כיצד יתפתחו יהיו הספריה החדשה (מבית היוצר של אלי פטל ומיכל הלפמן שלפי מה שהבנתי תושק באירועי ARTLV) ויוזמת הרדיו האמורפית עדיין בשבילי של המכון לאמנות דיגיטלית בחולון). שני הפרוייקטים לטעמי מתמקדים ברעיונות שיכולים לקדם את האמנות בארץ קדימה בטווח הארוך. הספריה כמקום מרכז של קהילה, והרדיו כאמצעי לגיטמי להפצת רעיונות (כפי שהבינו כבר בעולם כולו מזמן...).
בקרוב אעלה לבלוג תכנים שלי שקשורים לרדיו ולנסינות שלי בעניין זה בזמן האחרון, כולל שידור סט של שעה ברדיו קול הקמפוס באדיבות ובשיתוף עם ליאור רחמני המלך.

אני קורא שני ספרים מאוד מעניינים על תרבות האינטרנט וברוב אולי גם יהיו לי מסקנות. זה נותן לי רעיונות איך אפשר לפתח את הבלוג.

וכפי שאמרתי יש לי המון רעיונות.

בקרוב לונדון
קופצים למים העמוקים
נראה לי שיהיה בסדר :-)


תגובה 1:

דותן ירושלמי אמר/ה...

כיף שאתה כותב על הרעיונות שלך

אני רוצה כבר לשמוע את השעה הזו שהייתה ברדיו