יום ראשון, 9 בנובמבר 2008

מהנעשה לאחרונה

השבוע הייתה לי ההופעה הראשונה בבית הספר שעליה אני מקבל ציון. היה לא רע בכלל. בקרוב אני מקווה להעלות קישור לוידאו שלה. הביקורות פה נעשות בצורה די שונה מבצלאל. לא נותנים לך לדבר על מה עשית, או לחברים שלך להגיב, רק כמה מרצים רואים מה עשית ואז נותנים ביקורת בונה שאתה אמור להבין מאחורי הקלעים מה הם באמת חושבים.
השתמשתי בסקייפ בפרפרומנס, ותודה לדותן ירושלמי שלקח חלק בהופעה, היה מאוד נחמד כי הוא גם ראה מה עשיתי וגם היה לו תפקיד, זה מאוד עזר לי. נראה לי שאנצל את האפשרות הזאת בעתיד.
בעוד שבוע אני משתתף בתערוכה הראשונה הפרטית שלי פה, קבוצה של אמנים הוזמנה לעשות את ההופעה הגרועה ביותר שלהם, אז נרשמתי והתקבלתי (זאת לא הייתה בעיה) ובכל מקרה ביום ראשון הבא זה קורה אז גם מזה יהיו תמונות.
שני דברים נחמדים שראיתי היו פרפורמנס של MARTIN CREED ב TATE BRITAIN ומחזה של צ'כוב בבימוי שך טום סטופארד ובהשתתפות קנת בראנה! זו הייתה חוויה מרשימה, גם מכיוון שהכרטיסים שקנינו היו בעמידה בבלקוני שזה בערך הכי רחוק וגרוע, אבל עדיין רואים, תיאטרון ליגה א' וחוויה אדירה
כל טוב

תגובה 1:

דותן ירושלמי אמר/ה...

וואי דניאל!

נשמע אדיר!

היה לי נפלא איתך בלונדון.

הרעיון של התערוכה הכי גרועה נשמע ה-דבר. אני זוכר שדיברת איתי על רעיון כזה לפני שנים כבר. וואי, איך הייתי רוצה לבוא לאירוע הזה.

תענוג.

תמשיך לבלות, לגדול וכו'