יום שני, 6 באוקטובר 2008

מרק תירס

סיון בדרך הביתה כרגע, היא במונית

הכנתי לה מרק תירס

וחשבתי לעצמי,
עוד לא הצלחתי להכין פה אוכל טעים, כמו שבארץ היה יוצא לי, למרות ששמתי את אותם הדברים שאני שם בארץ (בערך פחות או יותר, מה שנקרא GIVE OR TAKE)

לבוא למדינה חדשה ולעשות מה שאתה רגיל מהבית, אפילו אם אתה יודע לעשות את זה מצוין, זה לא בדיוק יוצא אותו הדבר, ולפעמים גם לא טעים (בלשון המעטה).

הדבר ביחיד שיצא לי טעים השבוע זה סנדוויץ' סלמי פשוט עם חרדל חריף

מכאן-

יש לי הרבה תוכניות לעשות כל מיני פרפורמנסים שתתכננתי בארץ, אבל נראה לי שאדחה אותם בנתיים, ואחשוב על דברים פשוטים יותר שיעבדו פה יותר טוב.

השבוע קצת חשבתי שיכול להיות שלפעמים אני משעמם. ולפעמים יש רגעים בהם אני מצליח לעניין. ועכשיו, לצורך העניין, עם כל המרק וכולי, אני אנסה לשים לב יותר טוב למתי הדברים עובדים.

סיון היא קהל מצוין ותמיד אפשר לדעת מתי אני מעניין אותה או משעמם (היא לא מתביישת לומר)

אז אני מאוד מצפה לה כבר - שתבוא כוסעמק

שניה לפני שאנחנו מתחילים חיים חדשים לגמרי

ולחיי פרפורמנסים מעולים ומרגשים
וחיים מדהימים עוד יותר

(תפסתם אותי בהיי היום)

צ'או



אין תגובות: